شرایط و مقررات گارانتی محصولات

آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان همواره از الویت های آرکاتل بوده است و آرکاتل در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب “خدمات پس از فروش” در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی گروه های کالای ارائه شده در وب سایت آرکاتل، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول ۷ روز گارانتی تعویض می باشند.

گوشی پس از یکبار استفاده از گارانتی تعویض، دیگر شامل گارانتی ۷ روز تعویض نمیشود.

لطفاً توجه داشته باشید که در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.


شرایط تعویض گوشی با گارانتی تعویض (تا ۷روز) گارانتی طلایی آرکاتل

  1. بعد ازتاریخ فعالسازی (استعلام از سامانه همتا) نباید بیشتر از ۷ روز گذشته باشد.
  2. از شرایط گارانتی خارج نشده باشد. (شرایط مندج در پشت کارت گارانتی)
  3. هر گونه ایراد نرم افزاری که غیرقابل حل باشد.
  4. هرگونه ایراد سخت افزاری که نیاز به تعویض قطعه باشد.

تمامی موارد فوق با تائید نظر کارشناس فنی بخش گارانتی قابل اجرا است.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به آرکاتل بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.


شرایط تعویض گوشی با گارانتی (بعد از ۷ روز) :

  1. چناچه بعد از گذشت ۳۰ روز کاری شرکت نتوانسته باشد قطعه و یا ایراد سخت افزاری، یا نرم افزاری را رفع نماید می بایستی گوشی تعویض گردد.
  2. چناچه تعویض گوشی مطابق با بند یک انجام پذیرد مشتری می بایستی بسته به مدت زمان استفاده از دستگاه و وضعیت ظاهری دستگاه فرانشیز آنرا پرداخت نماید.
  3. درصورت نبود گوشی مورد نظر در انبار با یک مدل بالاتر و یا پایین تر با دریافت یا پرداخت ما به التفاوت قیمت روز دستگاه انجام می گردد.

نکته: تحویل گوشی های گارانتی طلایی آرکاتل (پس از انجام خدمات) بصورت حضوری امکان پذیر نخواهد بود و فقط به آدرس درج شده در قبض پذیرش با هماهنگی قبلی با هزینه شرکت برای مشتری ارسال میگردد.

برای کاربرانی که در وب سایت ما ثبت نام می‌کنند (اگر وجود داشته باشند)، ما همچنین اطلاعات شخصی را که در مشخصات کاربر آنها ارائه می‌کنیم، ذخیره می‌کنیم. همه کاربران می‌توانند اطلاعات شخصی خود را در هر زمان (به جز آنها که نمی‌توانند نام کاربری خود را تغییر دهند) ببینند، ویرایش و یا حذف کنند. مدیران وب سایت همچنین می‌توانند این اطلاعات را مشاهده و ویرایش کنند.


مشتریان عزیز توجه فرمایید گارانتی تعویض دستگاه با گارانتی ۱۸ ماهه طلایی آرکاتل متفاوت میباشد.

گارانتی خدمات دستگاه، شامل تعویض نمیباشد.

ساعت پاسخگویی : ساعت ۹ الی ۱۵